31 mars 2011

Mysigt mitt i kaos

Idag fick vi finbesök av Lina och lilla Molly, smörgåstårta slank ner i magarna, en promenad fick det bli då de 2 minsta var trötta och så kalastårta på det. Alva fick åka en sväng i rutschkanan och gunga på en anka. En riktigt härlig dag! 

Här hemma ser det ut som ett smärre kaos tyvärr, stackars Lina fick hoppa hage för att komma in i lägenheten. Jag hoppas kunna stuva undan allt imorgon, samtidigt som vi ska till öppna förskolan, och gå upp till farmor & farfar för att checka av "festlokalen" inför M.s kalas, och baka 2 moussetårtor, och baka älsklingsbullar...
Nämnde jag att jag hade mycket att göra denna vecka?

Smakade just på lite av browniebottnarna jag gjorde ikväll till moussetårtorna... Oh la la!

1 kommentar:

Yohannai Las Palmas sa...

Vad skönt att höra att någon annan har det lite kaos just nu :)
Hejsan!
Kom förbi här av en slump och läste litegrann. Ville säja hej!
/Y