27 mars 2011

Premiär

Igår gick jag till Anna, min närmsta vän och frisör, och blev fin i håret.Så skönt att få känna sig lite fräsch igen! Men jag hade sällskap en liten stund, av min allra underbaraste Alva som hade sitt ordentliga premiärfrisörbesök! Hon satt stilla i stolen och tittade i spegeln vad Anna egentligen höll på med och efteråt var hon jättestolt när vi sa hur fin hon blev ♥.

Igår tog jag och M. även tillfället i akt under Earth Hour och släckte ner allt, tände ljus och satte oss och pratade framtid. Det lossnade lite tycker vi båda och vi vet åt vilket håll det lutar.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Men hallå! Får vi se bildbevis på frisyren då ;)

smurfenlina sa...

men hallå åt vilket håll lutar det :) Kram på er!

smurfenlina sa...

och föressten, vi pratade ju om barnkläder för längesen och du hade upptäckt en massa fina roliga märken, kan inte du tipsa mig igen. Köper inte speciellt mkt kläder själv så det kan vara roligt med lite andra kläder än de där vanliga från H&M och Lindex! kram