06 mars 2011

Time for coffee

or tea...
Den här helgen blev lika mysig som jag förespådde! Så mysigt att ha Jessica här hemma på besök, vi har inte setts sen vi flyttade från Göteborg för 7 månader sen så det var på tiden. Långpromenad, hemmagjord pizza, ett glas rött, andra chansen och lek med barnen, det enda som kunde varit bättre var om jag inte hade annat inplanerat från början så att jag kunde ägna mig helhjärtat åt att bara umgås med fina Jessica, men så kan det bli ibland.

Idag var det dags för kafferep, 7 tjejer, 7 sorters kakor, kaffe, te och saft. Härligt att bara kunna sitta och prata och fika och spännande att se vad alla hade att bjuda på!  Jättegott alltihop! 
Chokladtårta, macaroons, äpple- & kanelgömmor, nougatrutor, kolasnittar, mormors fraspinnar och mandelsnitt. Vi var faktiskt 8 tjejer, men Bella 4 månader hade sötförbud






1 kommentar:

Jessica sa...

Tack själv för en mysig helg. Helt lagom i min smak och LEGO, det måste jag ju införskaffa! :)