14 mars 2011

Orka....

Lilleman är sjuk igen, snoret rinner konstant och hostan är rejäl. Ändå känns han mer tapper än jag för min ork går verkligen på reservbatteriet nu. Jag vill ha vår nu! Jag brukar inte vara den som längtar till våren så fort granen åkt ut, men jag är trött på alla sjukdomar och alla vinterkläder som ska kläs på. Nu längtar jag efter att få gå till lekparker och träffas utomhus så att man slipper alla inomhusbaciller!

Helgen var mysig iallafall, Viggo hade gungpremiär, pappa och Boel kom på fika och vi var uppe en sväng hos Anna och Tomas. Där fick vi förvisso se Alva få utbrott på utbrott, och även vara i slagsmålstagen med Oskar. Hon var ju förvisso inte ensam om det, men det var en sida vi inte vill se igen. Gott att det slutade med en kram när vi skulle gå i alla fall.

 

1 kommentar:

Elena sa...

Hoppas lillen kryar på sig snabbt!

Kram