04 april 2011

Vilken underbar dag

En riktigt härlig dag med sol, lek och shopping. Lilleman har fått sina första skor . Haha, han undrade mest vad jag gjort mot honom när vi satte på honom dem här hemma för att gå ut i sandlådan.

Helgen var bara ett rent hålligång, jag är riktigt mör i kroppen nu. Dels ägnade jag några kvällar förra veckan till att märka kläder som jag skulle lämna in på en "Köp & sälj-dag" vilket inte ens gick bra. Men det var ju även dags för min finaste att fylla 30 år och ha sitt kalas, även om vi höll det enkelt med beställda smörgåstårtor så var det ändå tårtor som skulle bakas och mycket som skulle handlas. Kalaset blev mysigt och alla verkade nöjda!
Nu kan man ju tro att man kan ta det lugnt ett tag, men det är ju dags att planera vår blivande 1-årings kalas! Jag tänker fixa ett riktigt sockerchockskalas, precis som med Alva. Snart får vi inbjudningarna att skicka ut och det är dags att börja baka kakorna och planera tårtan! Ska man ha fiskdamm?

Inga kommentarer: