07 februari 2011

Amningsstopp natt 3

Usch, börjar känna mig lite zombiefierad nu.

Igår sov lilleman en halvtimme i sin säng efter att han somnat, sen fick jag ta upp en ledsen lilleman som somnade om relativt fort efter att varit ledsen. Jag funderar på om det är vällingen som ställer magen lite upp och ner då han endast har druckit någon dl lite då och då innan, nu sveper han ju 2 dl ganska fort. Det pruttas och rapas lite mer än vanligt när man får ta upp honom ledsen.
Sen sov han i famnen tills jag gick och la mig strax innan kl 22.30 efter det ha han vaknat ca 5 gånger tror jag. Ärligt talat är det svårt att komma ihåg för man går ju upp som i en liten dimma. Men han somnar om igen inom någon minut, men man blir ju ändå störd i sin nattsömn själv. Men han söker ju inte efter bröstet iallafall, så nu kan man väl säga att det har gått bra att sluta med själva amningen och det vi ska fokusera på nu är ju att inte vakna hela tiden på nätterna...

Inga kommentarer: