08 oktober 2010

Cherry on top Award

Vad glad jag blir när jag läser mina kommentarer här på bloggen och upptäcker att jag har fått en bloggaward. Jätteroligt! Det värmer lite extra hjärtat då... Den här har jag fått av Livmodern - Livet som Siris mamma, med motiveringen: En välskriven och inspirerande blogg. En tjej som är en hejare på både att baka tårtor och att ta hand om barn.


Nu är det min tur att ge vidare till fem andra bloggare. Och efter att ha tänkt noga och väl vill jag ge nedanstående en Cherry on top Award!

Lina Erixon: Om bullen i ugnen, livet på landet & livet i övrigt. En rak och ärlig blogg av en härlig tjej.

Jess Box: En blogg av en tuff tjej som äntligen insett det och börjat ta för sig. 

Godisbitar.: En välskriven blogg av en tjej som just nu bloggar från Holland med humor, självinsikt och pennans gåva.

Bebisbubblan: En härlig blogg där det skrivs om vardagen med familj och äventyr som snart blir ännu mer spännande med tvillingar på G.

Elenas memoarer: Mysiga bloggen med personlig stil av en 4-barnsmamma där det skrivs om det mesta.

2 kommentarer:

Elena sa...

Tuuuuuusen tack!! Vad glad jag blev..

Nej, chokladen gick inte äta (tyvärr) i och med att det va malen kaffe, mynta och olivolja i.. Fick lite i munnen och det va väl ingen smakupplevelse direkt ;o)

Kraaaam

smurfenlina sa...

åh vad gullig du är gumman, tack så jättemkt för den fina awarden!

och vilken fin present M fick på bröllopsdagen, vilken pingla till fru han har! kramar