29 mars 2009

Tidsomställning

Mammas underbara mår mycket bättre idag, så gott att se! Rumpan är numera inte alls röd, men lite ärrig och flagig på ärren. Den blir nog lika mjuk som resten av Alva igen ska ni se.
Imorgon måste jag ta tag i och ringa en fotograf som jag mailat lite med ang att boka en fotografering med Alva och när det bara var bestämning av dag kvar så har jag inte fått något svar. Det känns som om det hänt något på vägen, vill ju inte att den tiden försvinner i tomma intet...
Alva undrar vad fasen vi höll på med här ikväll, nattning redan vid kl 18.30, är mamma och pappa helt galna? Lite svårt att förklara för lillan att klockan bara blev 19.30 så där hux flux, det kallas sommartid.
M. och jag glömde helt bort Earth our igår, dumma vi! Vi hade filmkväll med godisätning istället. Valet blev Changeling och jag gillade den ordentligt! Nästa filmkväll ska vi titta på Barnhemmet på rekommendation av Kerstin, M. varnade mig för att han hört att den är otäck. Jaja, jag måste ju stärka mig på den fronten igen, har blivit sån jädra kyckling av att vara mamma.

1 kommentar:

Kerstin sa...

Om jag säger så här; otäck räcker inte. Den är totalt fruktansvärt skrämmande. Men det har du inte hört än...så du kan lugnt se filmen :-)