07 mars 2009

Melodifestival

Ja, det finns ju en del bra. Star Pilots kan ju dra något gammalt över sig, sicken rip off av en gammal låt som jag inte minns namnet på, Majs hjälp mig! Johan Becker, jag är besviken, gillade dig skarpt i Fame Factory.
Men jag får nog hålla tummarna för Månsen i år igen, gillade ju Cara Mia för ett par år sedan och årets låt är minst lika meddragande. EMD med Baby goodbye är inte riktigt dåliga heller.
Det är lite lustigt, hade inte mycket till övers för Måns när han var med i Idol, men han har vuxit i mina ögon.
M. är iväg ikväll, underbaraste sover och jag har sällskapat med Ben&Jerry vars Half baked ligger i magen nu tillsammans med goda fantan. Ska väl snart i säng. Alva har en tendens att vakna vid kl 5-6 nu på morgonen och vara vaken någon timme, vilket gör mig j*gt trött iallafall.

3 kommentarer:

Unknown sa...

"Eye of the tiger" har de stulit ifrån, är min mening i alla fall =)

Anonym sa...

Texten i början är snodd från Eye of the tiger men den låter precis som "waiting for a star to fall" :) Tack för en mysig fika igår!

Mysan´s blogg sa...

Hejsan! Kul att du hittade min blogg.. Nu för jag börja följa dig å din dotter. Himla kul att se vad som händer med barnen under så kort tid. Tiden går så fort.. / kram M