25 mars 2007

Vår i luften

För en vecka sedan skrev jag att denna veckan skulle bli en bra vecka. Det stämmer... Blev tillfrågad om jag ville hoppa in och jobba med en kampanj på jobbet, väldigt kul, även om det inte varit någon struktur från början så jag hoppade rätt in i ett rent ut sagt kaos. Men jag tror att jag börjar se ljuset i tunneln.
Vi kollade även på två lägenheter, en där jag trivdes men som blev lite för dyr för vår plånbok, och en där ingen av oss hoppade av glädje. Det positiva är ju att nu vet vi ett område som vi kan tänka oss att bo i till 100% och ett område som vi kan tänka oss till 0%. Det 100%:iga är härligt mysiga Kålltorp och det 0%:iga ligger nära Kålltorp men alltför nära motorvägen, det var för mycket oväsen där.
Helgen bjöd oss på ett besök uppe i Rimforsa. Vi träffar ju inte min sida av familj och släkt alltför så det är ju mysigt att komma upp dit ibland. Men jag saknar verkligen att ha något eget däruppe. En liten stuga eller något skulle vara så härligt, så man kan åka upp utan att det bara känns som ett besök.
Ny frisyr blev det också, nyfikna?

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja, nu får du för fasen ta och lägga upp några bilder! Du har ju en kamera! ;)

Jessica sa...

Självklart är vi nyfikna! Speciellt eftersom att du pratat om en kort frisyr! Visa. Kan inte vänta tills på lördag ju =)