18 mars 2007

The little pain in my head

Yes, mitt flytande intag igår känns rätt rejält i huvudet. Men jag har ju bara mig själv att skylla...
Igår var det utflyttningsfest hos Richard och Lina. Idag flyttar de upp till den stora huvudstaden. Fortfarande blandade känslor. Självklart glad att det tar ytterligare ett steg i livet och testar på nya saker, men fortfarande ledsen för att de vänner som har funnits här från början inte kommer finnas så nära. Kramar fortfarande om min lilla Lina.

I torsdags för vi och tittade på en väldigt fräsch lägenhet. Den var lite för bra för att vara sann och så var den bara en 2:a, på 77 kvm förvisso, men bara en 2:a. Först gick vi och pratade om att vi skulle bjuda på den, men efter lite bollande med tankarna har vi insett att vi nog måste leta efter en 3:a.
För oss innebär det liksom inte att vi ska ha den lägenheten vi hittar kortsiktigt, utan en längre tid. Under den tiden kanske vi kommer få tillökning om allt går som vi själva önskar och då kan det vara skönt med ett barnrum.
Vi har två bokningar inbokade på 3:or nu, och 2 till på gång. Det skulle vara så gott att få flytta denna vår/sommar!
Denna vecka ska blir en bra vecka!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Det var lite pain i mitt huvud igår också. Skyller på för lite mat och för mycket vin. Men det var det värt! Singstars är vi allihopa =) KRAM!

Unknown sa...

Ójoj, jag mådde inte heller som en princessa. Men det gick över. Massa kramar tillbaka till världens bästa Tess!!!