10 mars 2007

Hel eller halt?

Äntligen helg, jag bara säger äntligen helg. Det har varit en oerhört trött vecka då jag bara längtat till helgen och jag har inte varit ensam om det. Undrar om det beror på vädret som alla andra säger att det. Vet inte..
Fredagen avslutade jag M. och Lina på Halta Lotta. Som vanligt var det väldigt soft att bara sitta och tjöta medan man dricker och äter gott. Precis vad som behövdes en fredagkväll!
Vi bröt upp relativt tidigt då Lina skulle upp tidigt för att jobba och jag för att besöka VV. Brukar ju inte gå dit på lördagar men är upptagen imon då jag ska på kalas så då får man ju ta när man kan.
Funderar på att gå mer på lördagar då den sk konsulenten hade mer humor i sig än den som är på söndagar. Jag skrattar mig hellre igenom ett möte än bara väntar på att det ska bli klart...
Då reslutatet var bra har jag tänkt unna mig en lördag där jag gör som jag vill, vilket började med att möta upp mitt Majs för en fika. Alltid mys att fika med mitt Majs, vi tjöta som vanligt om det mesta. Tog oss sedan till mölndal för att skicka runt lite på diverse saker innan jag blev hemskjutsad (vill ha bil nu, vill ha frihet).

Ikväll blir de schlager och singstar hos lilla ledsna Lina. Allt för att muntra upp!

Viktminskning: -0,7
Sammanlagt: -2,8

4 kommentarer:

Unknown sa...

GRYMT JOBBAT Tess! Fortsätter du såhär, så har du gått ner 15 kilo till sommaren! Wehiii

Therése sa...

Det vore ju inte helt fel, tänkt dig, nästa 5 st halvkilos margarinpaket...äcklisch

Jessica sa...

Så bra du är! Fortsätt kämpa. Puss!

Anonym sa...

Du är ju GRYM!! kramis/
den andra Tess ;)