04 mars 2007

Vecka 9, kap 4

Bakfylla, fika, promenad, VV, återigen bakfylla

Sicken j*la huvudvärk, det var inte roligt att vara jag denna söndag. Tänkte att min fika med Therése aldrig skulle kunna bli av. Men vid 12,30 när det var dags att ta sig in till stan hade jag börjat likna en människa, hade iallafall byggt upp en fasad i ansiktet bestående av foundation, mascara och rouge så jag lyckades nog lura en eller två. Vi tog oss till det nyaste franska caféet, Le pain francais, tror jag det heter, är så mysigt där. Återtog ytterligare lite av min mänsklighet med hjälp av cola och salami/briebaguette och en massa tjöt..grymt gott.
Lina bytte av Therése strax innan 15 då hon skulle tillbaka till Uddevalla och jag och Lina skulle styra fötterna mot VV. Vi var ute i god tid så vi tog en halvtimmes promenad vilket var så härligt i detta vårväder som infann sig idag.
Bävade lite för VV då jag har haft en väldigt elak vecka, fylld med godsaker. Vi kom dit i god tid och det gick bättre än jag trodde. Det var ju inte uppåt iallafall.
På mötet kände ja hur min fasad började försvinna mer och mer och jag bara ville hem, käka en pizza och slappa i soffan. Mina önskningar blev uppfyllda, men nu sitter jag här och känner min inte som en människa överhuvudtaget. Ska krypa ner i sängen snart och bara däcka.
Får väl se om det är bättre imorgon 06,00 då det är dags för en ny arbetsvecka!

Viktminsking: -0,4 kg
Sammanlagt: -2,1 kg
Puss!

1 kommentar:

Jessica sa...

Tack för att du nu fyllt min morgon på jobbet med intressant läsning. Trodde nästan du glömt bort din blogg där ett tag. Men tji fick jag. Låter som en grymt rolig utekväll! Får väl ta och hitta till Gretas någon gång då =) kram!