21 juli 2010

Man känner sig...

lite knäpp ibland, redan nu börjar det kollas på vinterkläder till ungarna när de olika märkena släpper lite previews av höst- och vinterkollektionerna. Men många blundar fortfarande för kommande kallare tider för att njuta av sommaren till fullo.
Personligen så älskar jag ju hösten, finns inget bättre än att gå ut en fin höstdag när solen skiner, luften är friskare än någonsin och det luktar fantastiskt av alla höstlöv som skiftar i fantastiska färger. Det är den årstiden jag känner mig gladast och mår som bäst. Jag längtar dit igen redan när hösten har slutat för året. Våren är inte så dum heller...
När jag läste idag om vinteroveraller så började jag kika runt lite på åkpåsar till vagnen, Viggo kommer ju säkert att vilja byta från hårdlift till den vanliga sitsen mitt under vintertid och då känner jag att en åkpåse vore det bästa. Frågan är vad man ska köpa för någon? Det finns många fina, Buggy Snuggle och Lodger Bunker ser så mysiga ut, men som Ellie påpekade förut, Elodie Details är ju underbara också och de har jag ju faktiskt sneglat på sen Alva föddes...

Inga kommentarer: