01 februari 2007

Ja, sova kanske man kan saga...

I solstolen mojligtvis, mohaha.
Det ar verkligen ett paradis har, aven om det varit lite krangel sen vi kom i torsdags. Det visade sig att vart hotell var overbokat och vi fick spendera en natt pa ett annat hotell. Natten till fredagen fick jag varsta krampen i magen och laskautomat i baken. Det var varre an nagot annt pa lange. Dagen efter forsvann krampen men inte laskautomaten. Vi fick komma till det hotellet som var menat for oss men vart rum var inte ledigt sa vi fick ett som skulle vara "lyxigare", in my ass I say. I mandags fick vi komma till den bungalowen som var sagt fran borjan, och det var det basta rummet pa hela resan. I forrgar fick jag tillbaka krampen i magen men som visade sig vara en snall kramp for nu borjar magen att stabilisera sig igen.
Men en laskautomat har jag agt i 5 dagar.
Med detta vill jag da saga att vi mest hallt oss runt hotellet trakigt nog. Men idag tog vi oss bort till huvudbyn White Sands, vilket bestar i stort sett av en lang, lang gata med massa souveniraffarer.
Hittills har jag kopt 2 par skor, och fler blir det nog faktiskt inte da kvaliten inte ar den basta. Det har jag markt pa de skor som snabbt blivit mina favoriter.
Nu ska ja ner till havet och doppa mig, kanske valjer poolen istallet da den ar ganska kall sa man kyler snabbt av sig!
Puss och kram

Inga kommentarer: