18 februari 2007

Goodey

Ikväll mår jag väldigt bra, det beror på att dagen har varit så j*la bra! Tog mig ner till stan till 11,30 då jag skulle träffa Karin för lite shopping. Hennes shoppingsug hade avtagit lite, men det hade inte min...jag är:
1 kopp
1 par mysbyxor
1 par skor
3 linnen
1 sjal
rikare! Det var så kul att shoppa!
Men Karin kom inte hem tomhänt, lite hittade hon tillslut.
Vid två tog vi oss till mysiga Café Villekulla i vasa. Har ni inte varit där är det värt att ta sig en tripp dit. Där mötte vi upp Johanna och Moa, Jessica kom och sa hej och tjötade i 10 minuter innan hon var tvungen att gå. Mättade mig med en tonfisksallad, en chailatte och en väldans massa tjöt. Hur mys som helst!

Sedan var det ju då dags. Första riktiga vägningen på VV. Kände mig i gott mod när jag gick dit, försökte känna efter om jag hade gått ner, var väldigt mätt efter lunchen så det kändes som jag hade ökat 5 kg.
Väl där ståendes i kön blev det pirr i magen och skakiga händer, hade lust att blunda när jag gick upp på vågen. Men det gick bra, så bra, så bra. Nu är det bara att hålla ut en vecka till för nästa resultat...
Viktminskning: -1 kg

1 kommentar:

Jessica sa...

Vill också shoppa! På fredag får jag pengar, lalalalaaa!