06 februari 2007

Gott att vara tillbaka!

Kom hem till vår lilla låda klockan 07,30, efter att ha åkt från hotellet igår klockan 13 thailändsk tid. Då var klockan 07,00 hemma i Sverige, så med andra ord har hemresan varit 24,5 timmar. Ganska segt med andra ord.
Var väldigt gott att komma innanför dörren och träffa våra tussar som verkar ha saknat oss. Och inte minst lägga sig i sin egen säng. Den har jag saknat.
Finns mycket att berätta men det gör sig nog bäst genom live-berättelser.

En slutsats har jag genom vår lilla solresa iallafall: Om man är man så är det verkligen inte snyggt med minimala badbyxor som man drar upp mellan skinkorna för att bättra på solbrännan där!

Lite bilder tänkte jag läska er med...
På sista bilden har jag ringat in mina lilla bungalow-gecko. Han satt på utsidan av fönstret och åt lite insekter och höll mig sällskap nästan alla kvällar när jag stod och sminkade mig. Så liten och söt så!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Nu när jag fått bildbevis så tror jag på allvar att ni varit på bröllopsresa. Låter, och ser ut, som om ni haft det underbart. Välkomna hem igen! Puss!

Unknown sa...

Välkomna hem! Skall bli kul att träffa er imorgon och höra en massa spännande historier! Puss!