09 februari 2007

En händelserik lördag

På lördag har jag en önskan, eller många.
Jag skulle vilja äta en god saftig köttbit ute bland folk och dricka lite gott. Jag skulle vilja se på melodifestivalen bland gott sällskap. Jag skulle vilja sjunga en trudelutt, eller många med goda vänner.
Finns det någon som skulle vilja uppfylla mina önskningar??

Jo, förresten, vill ju bara påpeka att vi har minst 2 anledningar att fira lite på lördag också. Dels att Jess kommer att flytta upp till Gbg för att jobba här och umgås med oss. Och dels för att jag numera har jobb fram till 31/3-2008!
Så ja! Uppfyll mina önskningar och fira med mig!!
Jess..kommer du upp en sväng??
Och Lina, självklart har jag siktet inställt på VV på söndag! Har jag varit sen vi bestämde det...

Puss

6 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan uppfylla alla dina drömmar förutom den första. Anledning är som så alltid pengar. Har inte råd att äta ute innan det är löning igen. Men allt det andra är jag såklart på!

Therése sa...

Grymt sa grisen! Köttbiten löser sig alltid ;)

Puss

Anonym sa...

Fråga om liv och död var det ja *haha* Självklart vill jag fira med dig. Men precis som Lina säger plånboken emot köttbiten där, även om den hade varit god. Tågbiljett vs. Köttbit. Ingen tågbiljett inget Göteborg. Men jag kommer självklart upp för gott sällskap och lite truddelutter! Puss!

Therése sa...

Hehe, låter bra!

När visar du din söta nuna här uppe då? har du sovplats eller vill du ära vår hederliga soffa?

Anonym sa...

Jag ärar gärna er hederliga soffa. Kommer upp någon gång under morgondagen. Slår en signal till Spjelkaviks ikväll för vidare information ;)

Therése sa...

Det låter bra det :)