28 augusti 2006

Oh my god!

I över 1½ vecka har jag smugit omkring bakom M.s rygg och försökt att planera en liten tjej-, drink- & sexleksakskväll som vi hade i nu i lördags. Anledningen till att jag smög bakom M. rygg var att han skulle överraskas med att ha sin svensexa samma dag. Jag lyckades, han anade ingenting förrän det knackade här tidigt på lördagsmorgonen.. Han är supernöjd med sin dag kan jag meddela!
Då var det bara att börja fixa för tjejkvällen, åka till systemet, åka till affären, städa lägenheten, diska laga mat.

Jess anlände vid 16-tiden från Halmstad för att vi skulle ha lite tjöt och göra oss fina innan Lina och Liselotte kom. De kom vid 18,30 och festen var igång. Jag värmde upp tjejerna med varsin gimlet (ja..det är numera min signatur- drink) och vi satte oss till bords för att äta varm smörgåstårta, dricka vin, äta snoppkladdkaka och dricka mer drinkar.


Sexleksakerna hann vi inte riktigt med innan det blev känslosamt om både roliga och jobbiga ämnen. Så i efterhand kan vi benämna vår kväll tjejsnack- & drinkkväll istället...
Denna kvällen kommer att finnas kvar i minnet en long long time! Tack flickor!!


Söndagen var en rejäl bakfylledag, M. kom inte ens hem på natten utan låg och kräktes hos Richard & Lina istället. Jag och Jess var väldigt nöjda med det. Vi började vår morgon med den varma smörgåstårtan som blev över 1½ l cola och en påse snacks som vi inte hade öppnat dagen innan. Men...vi var inte riktigt nöjda, M. fick handla hem glass också, hehe.

Jess åkte vid 16-tiden hem till Halmstad och M. sov i många timmar efter att han hade kommit hem och jag slöade resten av dygnet i soffan.
Slutet gott allting gott!
(Förutom den djävulska disken jag var tvungen att ta hand om idag..)

4 kommentarer:

Liselotte! sa...

Jäkla nice bilder du har!!! Ha ha ha...

Jessica sa...

Snygga bilder var det här jag. Sicken kväll! Och vilken bakfylledag. Resan hem var inte den roligaste vill jag berätta.

Unknown sa...

Wöhöööw! Snygga ögon jag fick då! =)Mycket rolig (och ledsam) kväll! men mest rolig, och ledsam.. Men ROLIG! Puss puss!

https://sextoysonlinestore.com sa...

Tips på billiga sexleksaker intimleksaker.com/sexleksaker
Jag har köpt en anal dildo på www.intimleksaker.com
Rekommenderar sexleksaker intimleksaker.com
Herbal medicines www.naturalpharmacy.eu