19 augusti 2006

Just nu eller sen?

Förra veckan på veckodag onsdag var jag i Borås på anställningsintervju på Just Nu. Igår fick jag reda på att jag inte fick jobbet. Men inte av platschefen som sade att självklart ringer vi hur det än går. Utan av Majset (som jobbade där tillfälligt) som kände att hon inte kunde sitta och låtsas som ingenting när vi pratade i telefonen. Tack mitt majs!
Visst är det så otroligt dåligt när man folk inte hör av sig efter en intervju och säger hur saker och ting har gått?!!

Men men, annars har jag haft en oerhört trevlig vecka. I tisdags fick jag besök av Lina som promenerade med mig till guldsmeden där jag känner att M. och jag kommer att bli snäppet fattigare. Efter det kom vi hem, sen kom M. hem och vi alla åt pizza. Vi kikade lite på programmet "So you think you can dance" som jag tycker väldigt mycket om, som Lina hatar.
På torsdagen så träffade jag Lina återigen, men på stora staden denna gången. Jag skulle bröllopsshoppa, eller ja, titta iallafall och handla om jag hittade något. Lina skulle inte handla något för pengar, men för presentkort.
Vi började på Åhlens, jag hittade inget, men det gjorde Lina. Väl framme så visade det sig att presentkortet gällde på H&M och inte på Åhlens. Vi gick till H&M, Lina hittade saker igen, men hon hade behövt ha med sig sitt klubbkort, vilket hon inte hade så där vi noll igen. Det gjorde vi även på Smycka. En heldag på stan blev det iallafall, vi skildes åt strax innan 18,00. Men innan det så hittade jag en del av mina accessoarer som jag ska på bröllopet..happy happy...

Ikväll händer det nog något roligt...

1 kommentar:

Unknown sa...

tråkigt att det inte blev du som fick jobbet.. Men du kommer att få något mycket bättre, det vet jag! Tack för igår!!