24 augusti 2006

Händelserik vecka

Hittills har jag haft roliga saker att göra varje dag. I måndags så träffade jag mitt majs för en fika, en väldigt välbehövlig fika där det snackades om allt väsentligt och allt oväsentligt, det inträffade en tråkkomisk incident som ni kan läsa om hos mitt majs..
I tisdags blev jag bjuden på en god lunch hos Sara, linssoppa, det trodde jag aldrig att jag skulle tycka om, men det var väldigt gott. Där blev det en massa prat om bröllop och bostäder, väldigt trevligt.. kom inte hem förrän 17-tiden då det bara var att ställa sig och laga mat. Efter det började min heliga tisdagskväll. Premiär för Gilmore Girls och Desperate Housewifes. Jag satt och myste i stora lass i soffan.
Igår tog mig hemifrån vid 17,30 för att handla present, träffa M., träffa mitt majs och åka hem till John och Helena där Helena hade ordnat med ett överraskningskalas för John som fyller 23 år idag! Hipp hipp hurra hurra hurra!!! Förutom ovan nämnda personer så var Martin, Atbo (kallas han för och jag vet inte stavningen) och Maria där. John fick presenter och vi bjöds på god tacos och smarrig marängsviss. Trevligt värre. Jag blev Martins mobboffer, men det bjöds på goda skratt så det gjorde inget. Plus att jag är ganska duktig på att planera hämnd, så...
Ikväll blir det en lugn kväll hemma... sen får vi se vad resten av veckan bjuder på.
Om jag känner min bekantskapskrets rätt så lär det bli något livat!

1 kommentar:

Jessica sa...

Det blir livat. I promise. Det blir ju vad vi gör det till. Det vill säga PARTY! *haha*