21 augusti 2006

Knytkalas

I lördags åkte jag och M. hem till Richard och Lina för att umgås i goda vänners sällskap. Vi hade ett tema för kvällen, knytkalas under "one big happy family"-former. Väldigt trevligt måste jag säga!
När vi kom dit var Liselotte redan där och ett brödbak var igång. Jag satte igång att göra ädelostsås för att sen laga broccolipaj. Richard satte igång att marinera kyckling och laga en konstig vinägersås. Werner dök snart upp med potatissallad och snacks i stora lass. Strax innan maten var klar så dök Gustav upp och fick snällt sitta och titta på oss andra när vi hungrigt och girigt högg in på maten. Wernes vännina Ann(e) dök också upp en sväng för att tjöta av sig lite innan hon fortsatte kvällen på annat håll.

Resten av kvällen dracks, tjötades, skrattades och fotades det en hel del. VARSÅGOD LINA! Det är bara roligt att någon orkar använda min kamera till att fotografera..

På slutet av kvällen hamnade vi tre flickor i sängen och det blev en massa tjejsnack. När alla andra lite senare kollade upp hemresan, hamnade Lina och jag ytterligare i sängen en gång och var så trötta, så hade inte M. kommit in så hade vi nog sett ut så här ögonblicket senare:

Nu: Dammsuga
Sen: Lunch
Senare: Promenad

Ännu senare: Fika med mitt majs

4 kommentarer:

Unknown sa...

Sleeping beauties!

Liselotte! sa...

Åh... Vad gulliga ni är!

Therése sa...

De ser enna gott ut, sova ska jag göra nu :)

Jessica sa...

Så söta såå! =)