21 april 2010

Rumpan till höger

Då var ännu ett besök över på MVC. Denna gång tog vi de olika värdena och mätte magen, men gick även igenom mina önskemål ang förlossning och BB-tid. Det var oerhört skönt att göra detta då jag förra gången var helt oförberedd med Alva. Det var ren tur att jag hann få min blodgrupp av min BM 2 dagar tidigare då hon helt hade glömt bort att ge mig det.
Det kändes även efter hur Pyret låg i magen och det är fortfarande med huvudet neråt, nu är det fixerat, en rumpa under höger revben och små fötter under vänster.
Förvärkarna har också ökat nu under några dagar så det övas väl för fullt i magen inför "the real thing". Spännande!

Jag är nu i v36 (v35+4 för de kunniga) och idag var mitt:
Blodtryck 125/60
Järnvärde 140 någonting
Blodsocker 5,8 (tror jag, minnet har inte blivit bättre)
SF-mått 37
Vikten lär ni fortfarande aldrig få veta...

Pyrets:
Hjärtljud 140

1 kommentar:

Unknown sa...

Tänk, snart kommer den ut! Wehooo!