25 april 2010

Omgång 1

Omgång 1 är avklarat, idag var första visningen. Det gick... sådär. Eller, det var inte så många och tittade tyvärr, dock verkade ett par väldigt intresserade. Då krävs det ju i princip bara en part till för att få till en budgivning. Imorgon kväll är omgång 2, håll tummarna för att det blir bättre ruljans. Pleeeaaase...

By the way, blivande storasyster Alva vinner över lilla Pyret i att ha mest bråttom! Hade jag varit gravid med Alva skulle jag ha fått en liten bebis kl 12 idag och vid denna tiden varit på väg ner till BB från uppvaket till M. som skulle ha suttit med en bebis i famnen och undrat vart jag hade tagit vägen, hihi. Gud vad jag längtar...

Pappa M. och allra underbaraste Alva

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag håller tummarna stenhårt! :-) Det kommer att gå jättebra.
Snart kommer bebisen också ska du se :-)