10 mars 2010

Gissningslek

På FL där jag hänger ganska mycket så har mina medmammor börjat gissa när Pyret beräknas komma, så kallat BF-datum (Beräknad Förlossning). Så jag tänkte att vi kunde köra en liten gissningslek här på bloggen också.
Skriv era gissningar i kommentarfältet så lägger jag in och uppdaterar listan allt eftersom! Och kom igen och gissa nu så det inte blir en fjuttig lista med 1 person...
Enligt vårt rutinultraljud så är jag beräknad till 21 maj, men man får ha med i beräkningen att Alva kom 4 veckor för tidigt, så det återstår att se om Pyret har lika bråttom eller är en liten slacker!

7 kommentarer:

Majset sa...

Jag gissar på att pyret bakas i ugnen lite längre än vad Alva gjorde så jag tror han/hon/den/det kommer den 10 maj :)

Malin sa...

14 Maj!

Unknown sa...

Jag tror den kommer måndagen den 17 maj! =)

Zara sa...

Jag tror den 29 maj! Mest för att det är eurovision song contest då ;)

M0rris sa...

Den 11 maj! Så kommer ni alltid kunna plocka vitsippor och ha på bordet på födelsedagen!

Jessica sa...

Du behöver nog inte gå längre än 7 maj! Fast egentligen tror jag att det lilla krypet tittar ut tidigare än Alva gjorde ;)

Liselotte! sa...

Jag gissar på 15:e maj =)