24 mars 2010

Förmedlingsuppdrag skrivet

Idag har jag inte fått vila mycket även om jag är hemma sjuk från jobbet. Hade en tid med en läkare och det ville jag inte skjuta framåt så det vara bara att åka.
Jag fick även pratat med en barnmorska på vägen dit om sammandragningar och molvärk som jag har haft sen igår och hon tyckte att jag upp till sjukhuset på kontroll, så jag slog 2 flugor i en smäll och gjorde det och det är nästan så att jag ångrar det. Allt såg bra ut vilket är skönt att veta, men det är inte roligt att spendera 3 timmar på sjukhuset när huvudet vill sprängas och ögonen sova...

Nu på kvällen kom vår mäklare hit, så nu har vi skrivit ett sk förmedlingsuppdrag så snart drar väl karusellen igång. Nervös, pirrigt, förväntansfull och lite rädd. Ja, så känner jag mig.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ska ni sälja? Vart ska ni ta vägen?!

Jessica sa...

Mm hoppas du kryar på dig. Inge kul att må kasst hela dagarna.

Jag känner mig mest ledsen över att hela mäklarkarusellen drar igång... Har inte setts på länge heller ju. Se till att bli bättre så kan vi ses innan plutten tittar ut ;) Kram!

Therése sa...

Lina: Japp, lägenheten ska säljas. Det känns i hjärtat men den är lite för dyr för plånboken just nu.
Och det blir till 99% Rimforsa som nästa boende hamnar i, som ett litet provår helt enkelt.

Jessica: Inte vara ledsen...