20 juni 2011

Seg i kolan

Vet inte riktigt vad det är med mig de senaste dagarna, anar att det har att göra med Viggos hostiga nätter men de 2 senaste har ju ändå varit ok så jag borde ha tagit igen mig vid detta laget. Men det kommer väl förhoppningsvis!
Idag kan man nog säga att jag varit den mest oengagerade mamman, har inte orkat någonting men skruttarna har underhållt sig själva bra ändå, de kände väl på sig att mamma inte var på topp helt enkelt.

Det här kommer att vara en nervös och jobbig vecka tror jag, det är nervigt att gå och vänta på samtal gällande framtiden och jag är inte ens säker på att det kommer ringa denna vecka så då får jag gå och vänta ända tills nästa vecka, phuu!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tror att du är känslig mot väderomslag precis som jag. Och det i kombination med dålig sömn gör att man blir helt koko ;-)

Jessica sa...

Håller tummarna!