28 december 2010

Den lilla svarta nyåret 2011

För ett par veckor sen såg jag en så snygg klänning, precis den urringning jag velat ha på en klänning jättelänge. Så idag skulle jag passa på att prova den men jag hade ingen förhoppning om att den skulle passa, det är sällan jag kan handla på vanliga avdelningar nu för tiden utan får gå över till avdelning större och det är det ju ganska få butiker som har. Och där i provrummet fick jag rätt, innerklänningen satt som ett ålskinn, inte så snyggt med andra ord. Men den var ju så fin, och var även nedsatt 30%. Så där stod jag och bestämde mig, jag skulle banne mig ha den! Det får bli en sporre till nästa nyår helt enkelt, kanske tidigare än så förhoppningsvis. 
Det ska bli min "lilla svarta"!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Rätt tänkt! Det är bra med en sporre. Jag har ett par jeansleggings hemma som ska bli min sporre efter det nya året. De går på nu, men sitter inte speciellt bekvämt. Good luck honey! :)

Therése sa...

Tack vännen, och det samma till dig =)
Klänningen går på nu, men haha, jag ser nog ut som en av de där som gästade Ricki Lake en gång i tiden...

Jessica sa...

Ricki Lake! Vilken nostalgi!