20 september 2010

Livet som 30

Världen börjar flimra i svartvitt, funderingar om att man borde klippa sig kort och permanenta fina lockar. En vadlång kjol med tillhörande knästrumpor skulle sitta fint också. Dags att bli tant?

Måste säga att livet känns som vanligt, dock lite mysigare dag än en vardag med present på sängen av maken i form av en väldans fin ring som jag önskat mig, god frukost med hela familjen i köket, ett varmt bad med ungarna, en promenix i det soliga vädret och titta på fina hus, chokladtårta (förvisso inte så god) till fikat, snart varma mackor och filmkväll med chips och fanta.
Det enda jag skulle önskat var bättre är att ungarna inte skulle vara sjuka. Förkylda bägge två med stigande feber nu på eftermiddagen. Hoppas att det släpper snart! Får se hur filmkvällen slutar...

Tack för alla grattisar jag fått från alla håll! Värmer hjärtat...

2 kommentarer:

smurfenlina sa...

Hej gumman! skulle ju ringa dig idag men det blev en alldeles för fullspäckad dag med både det ena och det andra....lungt med föräldrarledigt ;) Men imorrn kör jag själv till jobbet så jag kanske slår en pling när jag åker där ifrån! Kram och grattis igen!

Jessica sa...

Du är ju värd en massa grattis och uppskattning en dag som denna! :) Synd att chokladkakan inte blev jackpot, men man kan ju inte lyckas med allt. Vill ha bild på ringen som du suktat efter dock! PUSS O KRAM O GRATTIS IGEN!