20 maj 2010

I bakartagen?

Full rulle-vecka kan man lugnt säga. I måndags var vi i Ytterby för lek, bus och mys hos Karin och lille David, i tisdags fick Alva umgås med farmor och farfar medan jag plockade här hemma, igår var det lekplats på både för- och eftermiddag, BVC-besök och veckohandling och idag har vi köpt skor till Alva för lek och bus, lunchat ute, lekt på lekplats, promenerat och haft Lisa på besök som hade fina presenter med sig från sig själv och mitt jobb. Puh, och mer i veckan komma skall =).

Jag är så sugen på att baka, massor saker, men vet i fasen när jag ska få tiden, eller orken till allt som jag vill baka heller för den delen. Det bara vattnas i munnen när jag tänker på det! Vad sägs om...

Rabarber- & jordgubbsrutor, Chokladpajer, Snabba smörbullar med vanilj, Citronbullar, Bondkakor, Snittar med smak av lavendel, Hallonsemifreddo med daim, Brownietårta med blåbärsmousse, Sommarbullar

2 kommentarer:

Majset sa...

Har du bakat tills imorgon så vet jag en som kommer bli glad! :)) Kraaam!

Ann sa...

Rabarber & Jordgubbsrutor lät jäkla gott! :) Lägger du ut receptet? Hoppas allt är bra med er alla fyra å att allt rullar på bra för er?! Kramar