27 maj 2010

Basgarderob

Ja ni, go vänner! Jag har faktiskt ingen bas med kläder i min garderob, faktum är att jag i stort sett nästan inte har några kläder alls. Vilket beror på att min kropp har genomgått ganska många förändringar på 2 år. 2 graviditeter säger väl det mesta, det innebär ju även 2 viktuppgångar och 2 viktnedgångar.
Jag har i nuläget endast ett par byxor, vilket är ett par mammabyxor som börjar bli tältliknande, 3 linnen varav 2 st är det hål i, 1 svart tröja och 4 tröjor som jag införskaffade nu när jag var gravid så de är ju inte så smickrande i passformen längre.
Så kom igen nu! Vad har ni för tips? Vad måste jag ha i min garderob? Och tänk basplagg, för en grund är ett måste innan jag ens tänker att jag kan gå bananas på kläder... Jag vet ju att många av er som läser är lite shoppinggalna!

Inga kommentarer: