01 juli 2009

Grrrr

Jag vet, jag morrar själv, nu ligger jag dåligt till med blogginlägg..
Dagarna nere i Morup var supernice! Var en sväng i Falkenberg på onsdagen och fikade på Stålboms, ett supermysigt konditori med uteservering i en trädgård. Kan ju säga att jag tycker det ska flytta hit...
Men mer utvilad av ett par dagar på landet kan jag inte säga att jag blev. Även om Majset och Jessica försökte underhålla Alva så mycket de kunde så är Alva inne i en supermammig period så hon satt i stort sett fast i mig 20 timmar av dygnets 24. Här hemma så går Mikael tack och lov bra så det blir ju en annan avlastning.

I lördags hade vi det jättetrevligt när Maria och Micke och deras lilla Emil kom på grillkväll hos oss. Inte förrän kl 12 i mörkret drog de sig hemåt, god mat och gott sällskap, det kan inte bli bättre! Vi har träffats genom babysimmet och när vi väl började prata mer och mer så visade det sig att Maria också är östgöte och vi har till och med gått på samma gymnasieskola, samtidigt! Världen är inte allt för stor...

Har ju inte visat Alva så mycket på sistone till mångas förtret, bland annat min mors, så här kommer en superfin bild på Alva som Jessica tog nere i Morup. Hon är duktigt den tjejen!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Det är en helt underbar bild på Alva!

Jessica sa...

på en sån sötnos kan man ta många sådana kort ;) Tack för komplimangen.