02 augusti 2011

Värmesvacka?

Jo, jag är nere i en liten svacka. Jag känner mig ganska slutkörd och det känns som att livet mest står still. Nu vet jag ju att det inte är så, om 3 månader bor vi i hus (woohoo), så lite händer ju.
Men just nu är jag ju hemma själv med barnen på heltid då Alva inte är på förskolan över sommaren, och M. har sen semester så just nu går jag bara och längtar tills M. också kommer vara hemma och det kommer att hända lite mer. Visst, jag och skruttarna roar oss ganska bra själva, men att åka tills stranden varje dag har jag varken tid eller ork med. Och med denna värmebölja är det inte ens någon idé att gå till en stekhet lekplats...

Till helgen händer det något förvisso, och jag längtar! Då ska jag åka på en överraskningsweekend för mig, jag vet ingenting! Jag har fått en lista på vad jag ska ha med mig och var jag ska vara på lördag morgon och ungefär när jag kan beräknas komma tillbaka på söndag kväll. Lite pirrigt måste jag säga, det är en försenad 30-årspresent från min järngängstjejer Majs, Ek, Moa & Bosse. Det värmer hjärtat! (Kanske inte ska säga för mycket innan jag vet..)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Nej man vet ju liksom aldrig riktigt vad som kan hända.

Therése sa...

Tease...