08 augusti 2011

Ironweekend

Jag har haft en grym helg! Som jag berättade här så skulle jag på äventyr i helgen. Jag träffade ett par av tjejerna redan på fredag och det var mycket telefonsamtal bakom ryggen och prat i koder, haha.

Sammanfattning lyder (lite halvt snodd från Majset)...
Tjejfest hela dagen (och natten!!) lång. Grymmaste brudarna är samlade! Tess har fyllt 30!! Picknick vid havet, bad, soft häng på altanen, mojitos, grill, måleri på taveldukar med basker på skallen å rödvin i glaset, bastu och öl, bad i bubbelkaret, mycket snack, många skratt. Gitarr, sång, ostbricka och mera rödvin, sedan på med musiken på högsta volym och shake the ass on the dancefloor till 4 på morgonen ♥

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hörmhmm, klockan 5 om jag får be *haha* Göörhärligt att ha dig nere för oss själva en hel helg! <3

avlängtan sa...

Tack! och när du kommenterar kommer jag ihåg att läsa din fina blogg så nu ska jag snart läsa ikapp!! :-)