25 maj 2011

Skrål, host, krax

Nu äntligen har jag/vi börjat återhämta oss från helgen i Göteborg. Fullt ös medvetlös i stort sett hela tiden kändes det som, men hela helgen var jättelyckad och så roligt att få träffa dem som vi hann. Resan ner själv med barnen gick jättebra och vi kunde köra non-stop, vilket var jätteskönt!

Fredagen tog vi oss till den nya fina lekparken bakom Hagakyrkan tillsammans med 2/3 av favvomammorna med skuttungar, rekommenderas varmt och jag fick min goda Kardemumma- & hallonmuffin från Muffin mm och shoppade även ett par fina plagg på Villervalla, I like. Ungarna röjde loss i lekparken och hjärtat värmdes lite extra när Alva och Jamie hittade tillbaka till varandra, så roligt tjejerna hade!
 
Lördagen stod Liseberg med farmor och farfar på schemat och jisses, nästa gång blir det en heldag med åkband till Alva som älskade det, Viggo åkte ett lite också och det var med ett stort flin.
På kvällen var det dags för mig att gå på fest, det stora sportgalan! Jag kom som golfproffs och festen var så grymt kul! Att hela järngänget lyckades samlas under samma tak gjorde nog halva festen för mig tror jag. Efter god mat, grym underhållning och ett par timmar på dansgolvet åkte jag hem till svärföräldrarna nöjd och glad!
 
 

Inga kommentarer: