27 november 2009

Nu är det helg

Och jag njuter! En fullspäckad vecka, nu kan man lugnt säga att julproduktionen har kommit igång...
I onsdag mötte jag upp Jess efter jobbet, fick lite mat i magen på Mcdonalds, och sen, sen begav vi oss till Bergakungens sal 2 för en underbart härlig fantastisk upplevelse. Vi fick helt enkelt uppleva "New Moon", film nr 2 i "The Twilight Saga".
Jag har fortfarande lyckokänslor i kroppen, och blir glad och pirrig när jag tänker på den. Det var så grymt! Den första filmen, "Twilight", var helt underbar, och detta var en underbar fortsättning, och den förhoppningsvis lika underbara film nr 3, The Eclipse, kommer nog redan i juni. Behöver jag säga att jag längtar?

Någon som också är helt underbar är ju min lilla Alva, hon vinkar inte hejdå längre när jag går till jobbet, hon ger mig slängpussar! Mitt hjärta smälter...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, jag har fortfarande inte sett filmen/filmerna, men har hört att de är grymma!
Det får bli nästa gång!

Söt hon är lilla Alva =) Förstår att ditt hjärta smälter!

Jessica sa...

Sötnos är vad hon är! :)
Nästa helg åker jag till Hstd och lånar syrran Twilightböcker.Nu jäklar! ;)