29 oktober 2009

Totalratade!

Det är just vad mina köttbullar blev av Alva. De åkte ut igen med spott och fräs, och jag kan ju inte tvinga i henne så igår fick hon potatismos till middag med fruktpuré till efterrätt. Potatismoset blev förresten grymt gott, mumma!
Idag ska jag baka de 2 resterande tårtbottnarna, göra de 2 första mousserna som ska i den äggfria botten som ska fyllas ikväll. Självklart måste man ju provsmaka mousserna också, smaskens!
Just det, måste pulverborsta klart blommorna också som ska på tårtan, det tog längre tid än jag trodde. Igårkväll satt jag i ungefär 2 timmar och jag hann inte klart...

3 kommentarer:

Majset sa...

Jissus, nu haglar inläggen.. ;) Lycka till med tårtorna! Kraaam Majs

Jessica sa...

Ja,det är mer än vad man kan säga om dina Majs! *haha*

Ses imorgon fru Spjelkavik! Då blir det inga köttbullar i alla fall ;)

Therése sa...

Majs: Haha, ja, ibland glimtar det till ;). Hur känns det att gå på semester om 40 minuter?

Jess: Åh, Jakob kanske bara var till för att locka med, det kanske blir mina "oerhört goda" mosiga köttbullar, mohaha...

Kram på er!