31 oktober 2009

Hektisk dag

Så här blev tårtorna, info om dem kommer senare =)

Uppdatering kl 18.44
Nu håller M. på att natta Alva och jag får mig en lugn stund vid datorn. Vi skulle egentligen haft Jess & Tobbe på besök ikväll, ätit lite gott och snackat lite skit, men M. vaknade med halsont och allmän trötthet i hela kroppen. Och med tanke på att han ändå var snäll och gick iväg till lekparken och affären så att jag fick fixa tårtorna i lugn och ro, så kan jag lova att han var helt mör i kroppen här hemma sen. Så det får bli en lugn kväll i min makes sällskap istället.

Nu till tårtorna!
Alla tårtor innehåller samma sak, den skillnad som finns är att den översta är ägg-, nöt- & mandelfri. De innehåller:
Chokladbottnar
Hallonmousse
Vit chokladfärskostmousse
Spacklade med grädde
Täckta med Sugarpaste
Dekorationer gjorda i Modelling Paste






8 kommentarer:

Liselotte! sa...

De är skitsnygga! Grymt jobbat.

Therése sa...

Tack tjejen, blev mycket nöjd själv =)

Jessica sa...

Tess va fina de är! Du är si himla duktig så det är helt otroligt. De kommer garanterat bli uppskattade.

Vi får ta middagen en annan dag. vi har precis ätit kycklinggrytan, apagott! Smaska på ostbågarna för mig med ;)

Ann sa...

Guuud vilka fina tårtor du gör Tess! Du är ju hur duktig som helst, å att du gjort allt på dom själv är imopnerande! Det lät ju inte som om dom skulle vara helt äckliga heller.. ;-) Kram på´re!

smurfenlina sa...

tjusigt!!!

Maria sa...

Du är så grym!!! De är hur fina som helst, guud vilken fin färg på blommorna! Hoppas att vi ses snart!
Ta hand om er! Kramar om

Therése sa...

Tack sötnosar, det värmer och stärker självförtroendet när man läser era kommentarer!

Therése sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.