28 oktober 2009

Seriöst

Igår rensade jag ju bland M.s kläder, och jag måste skriva vad jag rensade bort...

6 par byxor
2 par mysbyxor
2 st tjocka stickade tröjor
1 st långärmad tunn tröja
2 st skjortor
6 st t-shirts
11 st kallingar
3,5 par strumpor

Idag mår jag lite lustigt, känns som om IBS:en spökar i magen och det är inte roligt. M. kommer inte hem förrän sen kväll när jag förmodligen har lagt mig. Jag hoppas att det släpper helt snart eller blir värre på nå sätt så att M. måste komma hem. I detta mellanläget är det bara skit!

4 kommentarer:

Majset sa...

Har stackarn några kläder kvar över huvud taget? ;)

Krya på dig! Stooor kram!/Majs

Jessica sa...

Haha, ja det undrar jag med. Ska han frysa i vinter?

Är det förresten så vi kan hämta garderoben o framtiden *haha* ?

KRAM!

Therése sa...

Haha, det är knappt kan jag säga, jodå, han klarar sig, men vi ska shoppa nytt bätte två i helgen =)...

Ja du Jessica, kanske det kanske ;-) Pratat om det ännu?

Jessica sa...

Nä, jag vågar inte ta upp det längre ;)