01 april 2009

Trötta jag

Är så trött efter en mysig men fullproppad dag! Alva och jag packade in oss i bilen runt kl halv 12 för att åka till Jessica där vi fick lunch i form av paninis och te, det var väldigt mumma, Alva fick i vanlig ordning mjölk.
När lilltjejen blev trött gick vi på promenad och det var så j*la härligt med all värme och sol! Jag hängde av mig jackan och promenerade runt i bara kofta och bara njöt medan vi snacka en massa.
Sen var det dags för mig att plocka upp farmor (Alvas) och åka till M.s farmor, Alvas gammelfarmor som inte hade träffat Alva någon gång. Det var ju på tiden iallafall!
Kvällen slutade lite kaos då olja hade läckt ut på mattan i bilen, det blev sent med mat och nattningen för tussan blev försenat med över en halvtimme. Nu sover hon gott och jag väntar på att Greys Anatomy ska börja, sen, sen ska jag också däcka i sköna sängen!

Inga kommentarer: