19 juli 2008

Ännu en lördag

En lugn lördag, så oerhört gott! Ikväll är det egentligen årets Storgården Open men orken att sitta 6 h i en bil på en helg finns inte nu.
Här hemma har vi kommit en bit på utsmyckningen av lägenheten, 2 tavlor i köket och 1 griffeltavla till hallen har satts upp. Vi tog även en sväng till Allum där vi åt den italienska glassen på Mamma Mia jag har suktat efter i över 1 år, nu är nyfikenheten stillad, gott men jag har ätit bättre.
Jag köpte mig även ett snyggt halsband från Miss Dee, kallat Stockholm och en bukett rosor och vi hittade en snygg matta till balkongen.
Nu ikväll har vi myst till en halvdålig film, The Happening, inget att rekommendera, och ätit tacopaj och till efterrätt mango- & hallonpaj med kokos. Mumma!

1 kommentar:

Jessica sa...

Fy fasen vad gott det såg ut då!
Nu har jag semester i tre veckor. Vi kanske kan slänga ihop ngt gott hemma hos dig och ta en fika. Jag menar, du säger vad som ska i och jag äter upp ;)
KRAM