04 januari 2007

Overksam

Denna dag tillsammans med många andra är jag till stor del ganska sysslolös. Detta beror dels på att det är en lugn period nu, men också att den person som jag är här för att avlasta inte riktigt behöver avlastas längre, vilket gör att jobbet tryter.
Förvisso har jag kvar min anställning till 31 maj som det först är sagt, men nu känns det mer osäkert att jag skulle få vara kvar över sommaren. Har sökt ett grav.vik här och håller tummarna, men jag ska släppa tankarna på det tills efter resan då det förhoppningsvis är klart hur det kommer gå när jag kommer tillbaka. Det är ingen idé att gå runt och oroa sig, får jag det inte så är det bara att ta nya tag!

På tal om resan är det inte alls lång tid kvar, 17 dagar kvar tills vi åker. Jag ska njuta, njuta av hela min själ av denna resa. Både jag och M. är värda detta!
Fram tills dess ska jag förgylla er vardag med en härlig bild..

3 kommentarer:

Jessica sa...

Är inte alls avundsjuk, bara så du vet! ;-)

Therése sa...

Haha, det är många här som inte är det heller ;) mohaha

Unknown sa...

Jag är inte heller avundsjuk!