02 januari 2007

Ännu ett år..

till ända, eller vad ska man säga?
Vår nyårsfest belv oerhört lyckad, helt enkelt jättebäst. Tycker synd om dem som tackade nej faktiskt!
Anordnare av festen var (nästan) som vanligt, Jag & M., Lina & Richard. Vi var totalt 15 personer som festade på välkomstdrink, 3-rättersmiddag, kaffe med chokladbit, raketer, champagne, Sing Star och dansgolv. Jag har nog aldrig varit så nöjd med en fest jag fixat tror jag. Jag hoppas att alla våra gäster är lika nöjda!
Så fort jag får bilder av Lina ska ni få ta del av vår härliga kväll.

Nyårslöften då? Avgav ni några? Jag glömde det faktiskt, men kände så här i efterhand att jag ändå ville ge några. Ett offentligt och några top secret. Det offentliga lyder: Mitt nyårslöfte är att jag och M. ska bo i en större och bättre lägenhet än vad vi gör nu innan 2007 är slut!
Hur top secret-löftena vet bara jag...
Psst, ni vet väl att löften är till för att brytas..mohaha

2 kommentarer:

Liselotte! sa...

Det var en superkul fest!!! Tack igen. Kram!

Jessica sa...

Det var en toppenfest. Mer glitter och glamour fester åt folket! Ni hade oprdnat det toppen, jag är mer än nöjd. puss!