20 januari 2007

Confessions # 1

I torsdags hade vi kick off på jobbet. Från kl 14 till 22.30. Började lite segt med sitta och lyssna lite på vad som gäller nu och lite framöver. Efter det blev det lite roligare, vi delades in i grupper och skulle svara på en fråga genom att måla en tavla. Det var halvroligt då vi hade en Creative Director i vår grupp som kom på en superidé men som vägrade ta in andra och även vägrade att släppa kontrollen och penseln, detta är en gruppaktivitet, lägg ner för fasen, vill jag måla trådar efter mitt tycke så gör jag det, inför detta är vi alla lika.
Efter det tog vi oss till Tyrolen är vi fick god mat och mycket dryck, lite för mycket när man ska upp kl 06 nästa morgon.
Men nu kommer min bekännelse! Vår kick off innehöll även KARAOKE, helt sjukt, kunde inte vänta tills man fick komma upp och hålla micken! Blev även besviken när jag insåg att man skulle sjunga bordvis. Jag sjunger, vad jag tycker som skit ibland men även bra ibland, vad andra tycker får de tycka, jag tycker det är så j*la roligt att sjunga.
Men seriöst, jag skrattar lite åt mig själv när jag inser hur jag blir när jag så gärna vill något, nu har jag tydligen gått och blivit beroende av skiten också..
Men flickor..va sägs om en karaokekväll när jag kommer hem? hehe

Om ett par timmar ska vi ta oss iväg till Halta Lotta och käka och dricka lite gott i goda vänners lag! Ska bli väldigt trevligt!
Puss och kram!