18 september 2011

Kalashelg

Jag är helt slut! På tisdag fyller jag 31 och hela lördagen höll jag på att fixa med mitt kalas som vi skulle ha på eftermiddagen. Vilket projekt det är när man inte är hemma hos sig själv! I slutändan blev vi inte så många ändå och det blev riktigt lugnt och skönt.
När vi ändå var inne på temat kalas denna helg så bestämdes det att vi skulle ha kalas för Alva också med några vänner och vid kl 11 kommer trupperna, kan säga att det räckte gott och väl med 5 vuxna och 5 barn i vår lilla lägenhet. Alva blev snabbt osocial när lilla Tilde hade räckt över sin present som innehöll små figurer föreställande Pippi, Annika och Tommy.
Nu har jag ju dock fullt med kakor här hemma så om någon vill komma på fika så är ni mycket välkomna!

Idag har vi också packat våra 4 första flyttlådor, woohoo!! Inte för att det märks något förvisso vilket gör att man får upp ögonen för hur mycket skit man har!

Inga kommentarer: