19 januari 2010

Och cykla...

Lite halvfånig känner man sig faktiskt när man sitter på en långsmal skumsak och "cyklar" i en bassäng... Jo, kära vänner, ikväll var jag på mitt första pass av 10 st, och vi talar om gravidvattengympa! Men vad skönt det var att kunna använda kroppen obehindrat utan att fogarna skrek av smärta... Nu efteråt är det inte lika skönt, nu skriker de jävlarna lite ändå, men jag hoppas att det kan tysta dem litegranna.
Numer kan jag även titulera mig "tråkmamma". Det är så det känns när jag inte kan busa och leka med Alva fullt ut. De dagarna jag inte har så ont, utan kan engagera mig mer är jättehärliga, men tyvärr så får jag böta för det dagen efter.
Pyret är hur lugn som helst ikväll, kanske blev trött efter allt skumpande i bassängen?

1 kommentar:

Elena sa...

Jämna plågor, precis som en annan ;o)