03 september 2009

Lullig?

Jag ber (likt min vän Jessica) så mycket om ursäkt för att blogginläggen inte riktigt haglar in nuförtiden! Alva håller igång en hela dagarna och man är helt slut på kvällen så det till och med är jobbigt att använda ett tangentbord...
Idag var jag och Alva och fikade på glädjebubblan med mammorna och de små(?) och Alva fick en beundrare. En liten kille på 2-3 år gick efter henne och spanade, kröp med henne, gungade gunghästen så hon skrattade och försökte hålla hennes hand men hon ville peka på saker istället så där blev han dissad... Det var så sött!

Igår var jag på bio för första gången sen förra sommaren då jag var väldigt gravid, det var så kul att komma ut på en riktig tjejkväll. Maria var inte sen att hänga med när jag frågade och det är jag väldigt glad över! Det är en jättego tjej som jag glad över att lärt känna och hoppas att den vänskapen ska fortsätta länge till!
Efteråt gick vi och åt på Restaurang Frågetecknet och smaskade god mat, det blev en redig köttbit och till det mitt första! glas rött sen jag fick veta att jag var gravid. Dvs på ungefär 1 år och 9 månader, och jisses vad gott det var...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Oj! Grattis till det första glaset rött. Nu får du gärna ta nummer två hemma hos mig nåndag ;)

smurfenlina sa...

hehe jag är impad, jag väntade nog inte mer än några månader...:D