11 juni 2009

Vad ska man välja?

Ok, ca 2 månader och 1 vecka sen detta hände, och nu är det dags för en ny mobil. Har levt alldeles för länge på en gammal lånemobil från min mor, och jag säger bara... poor me!
Så nu sitter man här, i djungeln och vet varken ut eller in. Blev lite kär efter att ha sett en reklam för Sony Ericsson T707. Den är verkligen jättefin. Men, efter att ha haft min gamla trotjänare i 4 år och den har inte krånglat en gång (fram tills Alvas salivproduktion satte stopp för den), så känns det som om jag inte kommer hitta någon lika bra.
Nackdelen med T707:an är att den endast finns hos Tre, vilket innebär byte av abonnemang. Har ni några förslag, tips och råd att ge? Ös på så det klarnar lite för mig!

2 kommentarer:

Majset sa...

Jag fick en ny förra veckan när jag förlängde mitt abonnemang. En ny Sony Ericsson. C901, silvrig. Är riktigt nöjd faktiskt. Och den har en grym kamera. Den har tillåmed en Walk Mate upptäckte jag idag. (Walk Mate = förinstallerad stegräknare) Haha! Lycka till i mobil-djungeln! :)

Kraaam!

smurfenlina sa...

jag har samma problem, behöver oxå en ny...blev kär i Sony Ericsson W760i mest för att den är fin, sen ahde nokia en vikbar som va grym men såklart har den ännu inte kommit ut i butik, annars är nokia 6600 fold en stark kandidat...gillar rosa...det märks va!?! :D Men jag drar mig för att köpa en mobbe för så mkt pengar...

puss