18 juni 2009

Shoppinghybris?

Pengar har spenderats och det har känts helt rätt! Strax innan kl 10 var jag, Alva och Tina med hennes lilla David på Allum och redo att ta på spenderbyxorna, eller rättare sagt, jag var redo!
Det är ju så när man har en helt ny garderob till sig själv att uppdatera och halva Alvas iallafall + de saker man hittar på rean som bara är för billiga att inte köpa.
Jag fick mig 3 par linnen och 2 par skor, det är inte fy skam! Och sen, jo, Alva fick då lite mer, men det är hon värd!

Nu på kvällen var jag iväg själv för första gången utan Alva. Nu var vi 10 st ganska nya mammor fortfarande som ville ha en trevlig kväll med uppmärksamhet på varandra utan våra små. Det var så kul så jag hoppas inte att nästa kväll är allför långt borta. Gott sällskap och god mat, vad kan man mer begära?
Här hemma gick det väl lite sämre, lillsnutta ville inte komma till ro hos far sin så jag fick åka hem och hjälpa till lite. Stackars stackars pappa M.

Igår var vi på BVC, och Alva bara fortsätter att växa så det knakar.
Vikt 9695 g
Längd 70,5 cm

1 kommentar:

Jessica sa...

Wohoo! Shopping is the shit! Själv har jag shoppat två plagg på MQs rea som var för billiga för att INTE köpa ;) Ny telefon var väl på tiden också.

Vi får ge M en chans till att söva lillan, du är välkommen hem till mig nång kväll :) KRAM