05 september 2008

Alva 9 dagar

Tiden flyger verkligen iväg när man har en liten är hemma, och svarar jag inte på sms eller något inlägg på något forum är det inte för att vara oförskämd, utan en blandning mellan trötthet, glömskhet och att jag är lite trollbunden vid min dotter.
Alva tackar så mycket för alla grattisar på hennes namnsdag!
Vi mår jättebra här hemma, känslostormar åt alla håll förvisso, men det får man räkna med.
Alva äter på bra och ökar i vikt, mamma äter också på bra, men hoppas på en minskning, hehe. Vi ska på en kortispromenix senare idag till apoteket, MVC ligger precis bredvid så jag tänkte faktiskt springa in där och väga mig och se hur mycket jag har gått ner.
Nu ska jag gå och sussa en sväng medan min ängel också gör det!

3 kommentarer:

Jessica sa...

Så länge du uppdaterar bloggen så vi vet att ni lever så är jag nöjd ;) Bara njut och ta det med ro.

KRAMAR till hela familjen

Zara sa...

Men Tess! Här åker lämnar man landets gräns 1 vecka och då passar du på!! STORT GRATTIS till lilla flickan och ta nu massor av foton så vi får se det lilla livet, KRAMAR till er alla PS. Lite sur över att hon inte kunde vänta till den 22 september ;)

Unknown sa...

Jag tycker du ska dela med dig en bild av sötnosen, när du har tid :)